اچھی خوراک کے ساتھ قدرتی طور پر بال کیسے اگائے جائیں ۔بالوں کی نشوونما کے لیے گھریلو علاج

Grow-Hair-Naturally
Grow Hair Naturally


خوبصورت اور لمبے بال ہر کسی کا خواب ہوتا ہے،(Grow Hair Naturally)ہمیں معلوم ہونا چاہیے کہ ہمارے بالوں کی خوبصورتی کا زیادہ تر انحصار ہمارے جینز پر ہوتا ہے، لیکن اگر ہم اپنے بالوں کی صحیح دیکھ بھال کر سکیں تو ہم اپنے خوابوں کے خوبصورت بال حاصل کر سکتے ہیں۔

اس وقت مارکیٹ میں بہت سی دوائیں اور طرح طرح کی تیل دستیاب ہیں، جن کا کہنا ہے کہ ان کے استعمال سے آپ کے بال گھنے، لمبے اور چمکدار ہو جائیں گے، لیکن ہم یہ بھول جاتے ہیں کہ ان دوائیوں میں موجود نقصان دہ مادے ہمارے بالوں کو کیا نقصان پہنچائیں گے۔

اگر ہمیں گھریلو ادویات سے یہی مل سکتا ہے تو پھر ہم اپنی جیبیں کیوں خالی کرتے ہیں؟ اگر آپ اپنے کچن کا اچھی طرح جائزہ لیں تو آپ کو بہت سی ایسی چیزیں ملیں گی جو آپ کے بالوں کو قدرتی طور پر خوبصورت اور لمبے بنانے کا کام کرتی ہیں۔

یہاں ہم آپ کو آپ کے گھر میں استعمال ہونے والی ان چیزوں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جن کے استعمال سے آپ اپنے بالوں کو بہت خوبصورت اور چمکدار بنا سکتے ہیں۔

  یہ وہ گھریلو ٹوٹکے ہیں جو آپ کو اپنے بالوں کے لیے استعمال کرنے چاہئیں۔

ایلو ویرا کا جوس

Dabur Aloe Vera Juice

ایلو ویرا میں بہت سارے پروٹولوٹک انزائمز ہوتے ہیں، جو ہمارے بالوں کی جڑوں اور جلد کے خلیات کو دوبارہ پیدا کرنے میں بہت مدد کرتے ہیں، یہ وہ کام ہے جس کی وجہ سے انسان کے بالوں کی افزائش تیزی سے ہوتی ہے۔ اگر ہم روزانہ صبح ایک گلاس ایلو ویرا کا رس استعمال کریں تو یہ ہماری بالوں کی نشوونما میں بہت فائدہ مند ثابت ہو گا۔

بادام اور کیلے کا جوس

  بادام پروٹین، وٹامنز اور معدنیات جیسے زنک سے بھر پور ہوتے ہیں، جو ہمارے بالوں کے لیے بہت اچھے ہوتے ہیں۔ بادام میں موجود وٹامن ای کو نقصان دہ بالوں کو دوبارہ بنانے کے لیے ایک امرت سمجھا جاتا ہے۔ اگر ہم کیلے کی بات کریں تو اس میں موجود کیلشیم اور فولک ایسڈ ہمارے بالوں کو غذائیت فراہم کرتا ہے۔

ہم بادام اور کیلے کو ملا کر مکسچر میں ڈال کر اس میں تھوڑا سا دودھ اور کچھ خشک میوہ جات ڈال کر ایک اچھا اور غذائیت سے بھر پور جوس بنا سکتے ہیں، آپ ذائقہ کے لیے چینی یا شہد کا استعمال کر سکتے ہیں۔

پروٹین سے بھر پور کھانا

  ہمارے بال ایک مادے کیراٹین سے بنتے ہیں جو کہ ایک پروٹین ہے، لہذا اگر ہم اپنی خوراک میں کافی پروٹین کا استعمال کریں تو یہ ہمارے بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو گا۔ انڈے، چکن، دودھ، پنیر، خشک میوہ جات، دہی کے استعمال سے ہم پروٹین کی طلب کو پورا کر سکتے ہیں۔

جو کا پانی

آپ کو یہ جان کر حیرت ہو گی کہ جو میں آئرن اور کاپر بہت زیادہ ہوتا ہے جو کہ ہمارے خون میں موجود خون کے سرخ خلیے بنانے میں بہت مدد کرتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ ہمارے بالوں کی جڑوں کو بھی مضبوط کرتا ہے۔

آپ جو کو پانی میں ڈال کر ابال سکتے ہیں، جب پانی ابل جائے تو گیس بند کر دیں، جب ٹھنڈا ہو جائے تو پانی کو چھان لیں اور آپ اس پانی کو حسب ذائقہ چینی یا شہرہ ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔

میتھی کا استعمال

Whole Fenugreek Seeds

  آپ کو یہ جان کر حیرت ہو گی کہ میتھی میں فولک ایسڈ، وٹامن اے، وٹامن کے اور وٹامن سی سے بھر پور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں کچھ معدنیات جیسے پوٹاشیم، کیلشیم اور آئرن بھی پائے جاتے ہیں۔

اس کے علاوہ اس میں کافی مقدار میں پروٹین بھی موجود ہے، یہ تمام چیزیں مل کر ہمارے بالوں کی تقریباً ہر بیماری کو دور کرنے کی طاقت رکھتی ہیں، اور ہمارے بالوں کی نشوونما میں مدد کرتی ہیں۔

آپ ایک چمچ میتھی کو رات بھر پانی میں بھگو کر اگلی صبح اس پانی کو استعمال کر سکتے ہیں، ذائقے کے لیے آپ اس میں کچھ مصالحہ بھی ڈال سکتے ہیں۔

  دوستو اگر آپ اپنے بالوں کو صحت مند بنانا چاہتے ہیں تو گھریلو دوائیاں استعمال کرکے بالوں کو صحت مند بنا سکتے ہیں۔ نہ صرف یہ، یہ ادویات آپ کے بالوں کو صحت مند بناتی ہیں، بلکہ یہ آپ کی صحت کو برقرار رکھنے میں بھی مدد گار ثابت ہوتی ہیں۔

ہم پوری امید رکھتے ہیں کہ آپ کو ہماری پیشکش پسند آئے گی۔ اگر آپ کے ذہن میں کوئی سوال یا مشورہ ہے تو براہ کرم کمنٹ باکس میں اپنی رائے لکھیں۔

WhatsApp Group Join Now
Telegram Group Join Now
Instagram Group Join Now

اپنا تبصرہ بھیجیں