سمارٹ واچ کیا ہوتی ہے اور یہ ہمارے لیے کیا کام کرتی ہے

smart watch in urdu

 کلائی کی گھڑیاں اب ماضی کی بات ہیں، اب سمارٹ گھڑیوں کا وقت آگیا ہے۔ اسمارٹ واچ نہ صرف ہمیں وقت بتاتی ہے بلکہ یہ پوری دنیا کو اپنے اندر رکھتی ہے۔ اب وقت بتانے کے ساتھ ساتھ یہ ہمارے ڈائٹ چارٹ کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔

اگر ہم سمارٹ واچ کی تاریخ پر تھوڑی بات کریں تو تقریباً 1972 میں پہلی سمارٹ گھڑی بنائی گئی، اس کے بعد سے اب تک سمارٹ واچ نے اتنی ترقی کی ہے کہ انسان حیران رہ جاتے ہیں۔ اس وقت ایک سمارٹ گھڑی ہمیں ہر صبح اٹھنے کے بعد بتاتی ہے کہ آپ نے کتنے گھنٹے سوئے ہیں۔

کورونا کے اس دور میں ہمیں نہ چاہتے ہوئے بھی اپنی صحت کے بارے میں سوچنا پڑتا ہے، اگر کسی کو کورونا وائرس ہو جاتا ہے تو اسے کچھ چیزوں کا بہت خیال رکھنا پڑتا ہے جیسے کہ اس کے خون میں آکسیجن کی مقدار کتنی ہے؟ آپ حیران ہوں گے کہ آج کی سمارٹ گھڑی ہمیں آسانی سے بتاتی ہے کہ ہمارے خون میں کتنی آکسیجن موجود ہے جو کہ ہمارے لیے ایک بہت بڑی کامیابی ہے۔

Read in English 

اسمارٹ واچ کے فوائد

اس وقت سمارٹ واچ کے فوائد اتنے زیادہ ہیں کہ لوگ اسے وقت دیکھنے کے لیے نہیں خریدتے بلکہ اپنے روزمرہ کے کام کو آسان بنانے کے لیے سمارٹ گھڑی کو اپنی کلائی میں باندھ لیتے ہیں۔

خون میں آکسیجن  کی مقدار

دوستو، سمارٹ واچ کے نیچے کی طرف اس میں کچھ سینسر لگے ہوئے ہیں، جو ہمارے وقت کے مطابق بتاتے ہیں کہ اس وقت آپ کے خون میں کتنی آکسیجن موجود ہے۔ دوستو یہ وہ کام ہے جو انسان کو موت سے بچا سکتا ہے۔

دراصل جب انسان میں آکسیجن کی کمی ہو تو ایسی حالت میں انسان کی موت بھی ہو سکتی ہے۔ اگر اس شخص کو پہلے سے پتہ چل جائے کہ اس کے خون میں آکسیجن کی کمی ہے تو وہ وقت پر اپنا علاج کروا سکتا ہے۔

دل کی شرح سے باخبر رہنا

تقریباً تمام سمارٹ واچ ہمارے لیے دل کی دھڑکن کو ٹریک کرتی ہے، یعنی یہ بتاتی ہے کہ ہمارا دل 1 منٹ میں کتنی بار دھڑکتا ہے اور اگر ہمارے دل کی دھڑکن بہت تیز یا بہت سست ہے، تو یہ ہمیں ایک اطلاع بھیج کر بتاتی ہے۔

دوستو، آپ حیران ہوں گے کہ ایک سمارٹ گھڑی بھی آج ہماری نیند کو محسوس کرتی ہے، اس میں موجود سینسرز ہمیں بتاتے ہیں کہ آپ کتنے گھنٹے سوتے ہیں، کتنے گھنٹے گہری نیند لیتے ہیں، کتنی بار آنکھیں ہلاتے ہیں۔ کہنے کا مقصد یہ ہے کہ یہ ہمیں اپنی صحت کے بارے میں بروقت معلومات فراہم کرتا ہے جو کہ ہمارے لیے بہت ضروری ہے۔

کاروبار

آج کل لوگ اپنا وقت بچانے کے لیے سارا کام سمارٹ واچ پر کرتے ہیں۔ وہ اپنے ای میلز، پیغامات، کسی بھی قسم کی میٹنگ، سب کچھ اپنی سمارٹ واچ سے کرتے ہیں۔

ہندوستان میں اسمارٹ واچ کی قیمت کتنی ہے؟

دوستو، ہندوستان ایک ایسا ملک ہے جس کی زیادہ تر آبادی غریب ہے اور ان کے لیے دو وقت کی روٹی حاصل کرنا بہت مشکل ہے۔ اسمارٹ واچ ہندوستان میں 500 سے 1,00,000 تک دستیاب ہے، یعنی ہر طبقے کے لوگ سمارٹ واچ خریدنے کے قابل ہیں۔ ہم یہاں آپ کو کچھ سستی سے مہنگی سمارٹ گھڑی بتاتے ہیں تاکہ آپ اسے آسانی سے خرید سکیں۔

·       ID116 Plus Bluetooth Fitness Smart Watch for Men Women and Kids Activity Tracker

·       Noise ColorFit Ultra Bezel-Less Smart Watch with 1.75″ HD TruView Display, 60 Sports Modes, SpO2, Heart Rate, Stress, REM & Sleep Monitor, Calls & SMS Quick Reply, Stock Market Info

·       TOPKO D116 Bluetooth Smartwatch Wireless Smart Fitness Band for Boys/Men/Kids/Women | Sports Gym Watch | Heart Rate and BP Monitor Compatible with All Smartphones

·       Fire-Boltt INVINCIBLE 1.39 AMOLED 454×454 Bluetooth Calling Smartwatch ALWAYS ON & 8GB for 1500+ Songs, Play Music Without Phone on TWS, Spo2, Heart Tracking.

·       Samsung Galaxy Watch 3 45mm Bluetooth (Mystic Black),SM-R840NZKAINS

·       Samsung Galaxy Watch Active 2 (Bluetooth, 44 mm) – Black, Aluminium Dial, Silicon Straps

·       New Apple Watch Series 6 (GPS + Cellular, 44mm) – Gold Aluminium Case with Pink Sand Sport Band

 

·       Apple Watch SE (GPS, 40mm) – Gold Aluminium Case with Starlight Sport Band – Regular

سمارٹ واچ کی اقسام کیا ہیں؟

اگر دیکھا جائے تو اس وقت مارکیٹ میں مختلف قسم کی سمارٹ گھڑیاں دستیاب ہیں لیکن میں آپ کو یہاں کچھ اہم نام بتاتا ہوں اور وقت آنے پر ان کے بارے میں تفصیل سے بات کروں گا۔

·      Fitness focused smartwatches

·      Budget smart watches

·      Luxury smart watches

·      GPS smart watches

·      Hybrid smartwatches

·      Smart watches for specific sport

 

WhatsApp Group Join Now
Telegram Group Join Now
Instagram Group Join Now

اپنا تبصرہ بھیجیں