راکھی ساونت نے یہ راز بتا دیا کہ وہ شادی سے پہلے ہی حاملہ تھیں۔

راکھی ساونت

سنسنی خیز انکشاف میں راکھی ساونت نے اعتراف کیا کہ وہ شادی سے قبل حاملہ تھیں۔ چنانچہ انہیں گزشتہ ہفتے عجلت میں شادی کرنی پڑی۔ راکھی ساونت نے یہ بھی کہا کہ انہوں نے بگ باس کے مراٹھی سیزن 4 میں بھی اس بات کا انکشاف کیا تھا لیکن کسی نے اسے سنجیدگی سے نہیں بتایا تھا۔

راکھی ساونت نے ایک لمبے نوٹ میں یہ بھی کہا کہ راکھی ساونت نے سب کو بہت ہنسایا لیکن سب نے اسے سنجیدگی سے نہیں لیا۔ راکھی ساونت بات کرتے ہوئے بہت جذباتی ہوگئیں اور کہا کہ کسی کو ان کا درد محسوس نہیں ہوا۔

کچھ عرصے سے ان کی والدہ کی طبیعت بھی خراب چل رہی تھی جس کی وجہ سے راکھی ساونت کافی پریشان تھیں۔ اس دوران انہوں نے قبول کیا کہ وہ شادی سے پہلے حاملہ تھیں اور انہوں نے یہ بات مراٹھی کے بگ باس سیزن 4 میں بھی کہی تھی لیکن بگ باس کے مقابلہ کرنے والوں نے اسے سنجیدگی سے نہیں لیا۔

راکھی ساونت نے ایک اور بات کہی کہ جب انہوں نے بگ باس میں یہ بات کہی تو لوگوں نے اسے اس وقت مذاق سمجھا اور اسی وجہ سے بعد میں ان کا اسقاط حمل بھی ہو گیا۔

جیسا کہ آپ سب جانتے ہیں کہ حال ہی میں راکھی ساونت نے اپنے بوائے فرینڈ عادل دورانی سے شادی کر کے اسلام قبول کر لیا ہے۔

پیر کو راکھی ساونت کے شوہر عادل درانی نے اپنے انسٹاگرام ہینڈل سے ایک تصویر شیئر کی جس میں وہ راکھی ساونت کے ساتھ بیٹھے ہیں اور انہوں نے ایک دوسرے کو شادی کی مبارکباد دی۔

WhatsApp Group Join Now
Telegram Group Join Now
Instagram Group Join Now

اپنا تبصرہ بھیجیں