MS Dhoni

مہندر سنگھ دھونی(MS Dhoni) کی سوانح عمری Biography

 

مہندر سنگھ دھونی کی سوانح عمری Biography

 

MS Dhoni Biography in urdu

مہندر سنگھ دھونیMahendra Singh Dhoni عام طور پر ایم ایس دھونی MS Dhoniکے نام سے جانا جاتا ہے ۔وہ ایک بھارتی کرکٹر ہے جو بھارت کے شہر جھارکھنڈ Jharkhandکے رانچی شہر میں پیدا ہوا۔

دھونی Dhoniنے بہت چھوٹی عمر میں کرکٹ کھیلنا شروع کی اور 1998 تک 17 سال کی عمر تک سکول کرکٹ School cricketاور کلب کرکٹ کھیلتے تھے۔

 پھر وہ بہار رانجی ٹیم Bihar Ranji Teamکے لیے منتخب ہوئے اور 1999-2000 کے رنجی ٹرافی سیزن میں بہار ٹیم کے لیے فرسٹ کلاس ڈیبیو کیا۔

انہوں نے اپنے پہلے رنجی ٹرافی میچ میں نصف سنچریhalf-centuryبنائی۔ دھونی نے 2004 میں بنگلہ دیش کے خلاف ون ڈے میں ہندوستان کے لیے قومی ڈیبیو کیا۔

ایم ایس دھونی MS Dhoniنے 2008 میں افتتاحی سیزن میں چنئی سپر کنگز Chennai Superkingsکے لیے آئی پی ایلIPLکھیلنا شروع کیا تھا اور سی ایس کے CSKنے 1.5 ملین امریکی ڈالر کے عوض معاہدہ کیا تھا اور بعد میں آئی پی ایل 2008 میں سب سے مہنگا کھلاڑی بن گیا تھا۔

بعد میں دھونی کی کپتانی میں چنئی نے 2010 میں آئی پی ایل ٹرافی IPL Trophyجیتی ، اور بعد میں اگلے سیزن میں اس نے 2011 میں بھی دوسری بار اپنی ٹیم کو آئی پی ایل چیمپئن بنایا۔ دھونی کی کپتانی میں چنئی نے 2018 آئی پی ایل ٹرافی بھی جیتی۔

ایم ایس دھونی  کاکیریئر    Carrier

 

·      ایم ایس دھونی MS Dhoniاپنے ابتدائی کرکٹ دنوں میں سکول کرکٹ اور کلب کرکٹ کھیلتے تھے۔

·      1998 کے گھریلو کرکٹ سیزن کے لیے وہ بہار کی انڈر 19 ٹیم میں منتخب ہوئے اور ایک سال بعد دھونی Dhoniنے 1999-2000 رنجی ٹرافی سیزن میں فرسٹ کلاس ڈیبیو کیا۔

·      اپنے رانجی ڈیبیو میچ میں اس نے آسام رنجی ٹیم کے خلاف دوسری اننگ میں ناٹ آؤٹ 68 رنز بنا کر نصف سنچری بنائی۔

·      رنجی سیزن 2000میں دھونی MS Dhoniنے بنگال کے خلاف اپنی پہلی فرسٹ کلاس سنچری بنائی۔

·      ڈومیسٹک کرکٹ میں ان کی اچھی فارم دیکھ کر انہیں زمبابوے Zimbabweکے دورے کے لیے انڈیا اے ٹیم میں منتخب کیا گیا۔ بعد میں سہ ملکی ٹورنامنٹ میں جس میں کینیا ، انڈیا اے اور پاکستان اے جیسی ٹیمیں شامل تھیں ، اس نے اچھی فارم دکھائی اور قومی ٹیم کے سینئر کھلاڑیوں کی توجہ حاصل کی۔

·      پھر سال 2004 میں ، دھونی MS Dhoniنے انڈین نیشنل ٹیم میں منتخب ہوے اور جب وہ بنگلہ دیشBangladesh کے خلاف سیریز کے لیے انڈین اسکواڈ میں منتخب ہوئے۔

·      انہوں نے اپنے ون ڈے کیریئر کا اچھا آغاز نہیں کیا کیونکہ وہ اپنے پہلے ون ڈے میچ میں صفر پر رن ​​آؤٹ ہوئے لیکن پھر بھی انہیں پاکستان کے خلاف سیریز کے لیے منتخب کیا گیا۔

·      اس بار اس نے اپنی بیٹنگ کی مہارت سے سب کو متاثر کیا اور اس سیریز میں پاکستان کے خلاف سیریز کے دوسرے میچ میں 148 رنز بنا کر اپنی پاور ہٹنگ صلاحیتوں کو بھی دکھایا۔

·      پھر 2005 میں ، دھونی کو سری لنکا Sri Lankaکے خلاف میچ میں تیسرے نمبر پر بیٹنگ کرنے کے لیے بیٹنگ آرڈر میں سب سے اوپر ترقی دی گئی اور پھر انہوں نے 145 گیندوں میں ناٹ آؤٹ 183 رنز بنائے۔

·      انہوں نے اپنا ٹیسٹ ڈیبیو 2 دسمبر 2005 کو سری لنکا Sri Lankaکے خلاف کیا۔

·      اپنی اچھی فارم اور مسلسل رنز بنانے کی صلاحیت کی وجہ سے ، دھونیMS Dhoni 20  اپریل 2006 کو رکی پوائنٹنگ Ricky Pointingکو پیچھے چھوڑ کر آئی سی سی ون ڈے رینکنگ میں ٹاپ پوزیشن حاصل کی۔ وہ صرف 42 اننگز میں ٹاپ رینکنگ پر پہنچا۔

·      انہوں نے یکم دسمبر 2006 کو جنوبی افریقہ South Africaکے خلاف ٹی ٹوئنٹی ڈیبیو کیا۔

·      2007 آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ ICC Cricket World Cupمیں ، بھارت سری لنکا اور بنگلہ دیش کے ہاتھوں شکست کے بعد پہلے راؤنڈ میں ٹورنامنٹ سے باہر ہو گیا تھا۔ دھونی Dhoniنے ان دونوں میچوں میں 0 رنز بنائے جس کی وجہ سے مظاہرین اس کے گھر کے ارد گرد جمع ہو گئے۔

·      پھر 2007 میں دھونی کو آئی سی سی ورلڈ ٹی ٹوئنٹی ICC World Twenty20 سے پہلے ہندوستانی ٹیم کا کپتان بنایا گیا۔ دھونی نے اپنی ٹیم کو فتح تک پہنچایا۔ پھر انہیں ون ڈے ٹیم کا کپتان بھی بنایا گیا اور بعد میں 2008 میں انہیں ٹیسٹ ٹیم کا فل ٹائم کپتان بھی نامزد کیا گیا۔

·      ان کی کپتانی میں ہندوستان نے 2009 میں آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ ICC Test Rankings میں سرفہرست مقام حاصل کیا۔

·      دھونی Dhoniنے 2011 کے آئی سی سی ورلڈ کپICC World Cup میں بھی ہندوستانی ٹیم کو شاندار فتح دلائی اور 28 سال بعد بھارت کو ورلڈ کپ جیتنے میں مدد دی۔ اس کے علاوہ ، 2 سال بعد 2013 میں ، دھونی نے ہندوستان کو آئی سی سی چیمپئن شپ ٹرافیICC Championship Trophy جیتنے کی قیادت کی۔

·      2013 آئی سی سی چیمپئن شپ ٹرافی ICC Championship Trophy جیتنے کے بعد، دھونی پہلے کپتان بن گئے جنہوں نے آئی سی سی کی تین بڑی ٹرافیاں جیتیں۔

·      دھونی Dhoniنے 2014 میں ٹیسٹ کرکٹ سے ریٹائرمنٹ لی اور اپنا آخری ٹیسٹ میچ 26 دسمبر 2014 کو آسٹریلیا کے خلاف کھیلا۔

·      انہوں نے جنوری 2017 میں محدود اوور کرکٹ میں اپنی کپتانی سے بھی استعفیٰ دے دیا۔

·      دھونی Dhoniنے اپنا آخری بین الاقوامی میچ 2019 آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ ICC World Cup میں کھیلا جہاں ہندوستان سیمی فائنل میں نیوزی لینڈ سے ہار گیا۔

·      پھر 2020 میں ایک سال کے بعد ، دھونی Dhoniنے ہر قسم کی بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ لے لی اور 15 اگست 2020 کو انسٹاگرام پر ایک ویڈیو پوسٹ کرکے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا۔

آئی پی ایل کیریئر

 

·      MS Dhoni ایم ایس دھونی 2008 سے آئی پی ایل IPLمیں کھیل رہے ہیں۔ انہیں چنئی سپر کنگز Chennai Superkings نے آئی پی ایل کے افتتاحی سیزن میں 1.5 ملین امریکی ڈالر میں خریدا۔

·      انہوں نے آئی پی ایل IPLمیں تین بار اپنی ٹیم کو چیمپئن بنایا۔ ان کی کپتانی میں CSK نے 2010 اور 2011 میں 2 بیک ٹو بیک آئی پی ایل ٹرافی IPL Trophy جیتی۔ نیز 7 سال کے وقفے کے بعد انہوں نے دوبارہ اپنی ٹیم کو آئی پی ایل ٹورنامنٹIPL Tournament جیتنے اور 2018 میں تیسری بار آئی پی ایل ٹورنامنٹ IPL Tournament جیتنے کی قیادت کی۔

·      CSK ٹیم کو 2016 اور 2017 میں 2 سال کے لیے معطل کیا گیا تھا۔ CSK ٹیم کی معطلی کی وجہ سے ، دھونی کو رائزنگ پونے سپرجائنٹس Rising Pune Supergiants نے 2016 میں 1.9 ملین امریکی ڈالر میں خریدا تھا اور اسے کپتان نامزد کیا تھا۔

·      پھر 2017 میں ، آر پی ایس RPS نے دھونی کو برقرار رکھا لیکن ان کی کپتانی اسٹیو اسمتھ Steve Smith کو منتقل کردی گئی۔

·      2018 میں CSK پر سے پابندی ہٹا دی گئی اور وہ دوبارہ اپنی ٹیم کے کپتان تھے۔ دھونی نے اپنی ٹیم کو ایک اور ٹائٹل فتح کی طرف لے گئے۔

·      2019 کے آئی پی ایل سیزن 2019 IPL season میں CSK فائنل میں ممبئی انڈینز سے ہار گیا۔

ایم ایس دھونی عمر، اونچائی ، وزن۔ MS Dhoni Age, Height, Weight

ایم ایس دھونی MS Dhoni کی عمر 40 سال ہے۔ اس کا قد 5 فٹ 9 انچ اور وزن 75 کلوگرام ہے۔ اس کی آنکھوں اور بالوں کے رنگ بالترتیب ڈریک براؤن اور بلیک ہیں۔

ایم ایس دھونی کا خاندان/ MS Dhoni’s Family

MS Dhoni ایم ایس دھونی 7 جولائی 1981 کو بھارت کے شہر جھارکھنڈ کے رانچی Ranchi شہر میں پیدا ہوئے۔ اس کے والد کا نام پان سنگھ Pan Singh ہے جو میکن میں جونیئر مینجمنٹ پوزیشن پر کام کرتا تھا۔ ان کی والدہ کا نام دیوکی سنگھ Devki Singh ہے۔ اس کے 2 بڑے بہن بھائی ہیں ، ایک بھائی نریندر سنگھ دھونی اور ایک بہن جس کا نام جینتی گپتا ہے۔

بیوی/گرل فرینڈ

 

ایم ایس دھونی شادی شدہ ہیں۔ اس کی شادی ساکشی سنگھ راوت سے ہوئی ہے۔ اس جوڑے نے 4 جولائی 2010 میں شادی کی تھی۔ ساکشی سے پہلے ، دھونی کے پرینکا جھا کے ساتھ افیئر تھے جو 2002 میں فوت ہوگئے تھے۔

 

 

 

اپنا تبصرہ بھیجیں