Jasprit Singh Burmah biography

جسپریت سنگھ برما کی سوانح عمری۔

جسپریت سنگھ بمرا کرکٹ کی دنیا کے سب سے کامیاب اور ورسٹائل گیند بازوں میں سے ایک ہیں۔ وہ کھیل کے تمام فارمیٹس میں ہندوستانی قومی ٹیم کے لئے کھیلتے ہیں اور اپنے منفرد اور غیر روایتی بولنگ ایکشن کے لئے جانے جاتے ہیں۔ وہ 6 دسمبر 1993 کو احمد آباد، گجرات میں ایک سکھ پنجابی گھرانے میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کے والد جسبیر سنگھ کا انتقال اس وقت ہوا جب وہ صرف 5 سال کے تھے، اور ان کی پرورش ان کی والدہ دلجیت کور نے کی، جو ایک اسکول پرنسپل کے طور پر کام کرتی تھیں۔ ان کی ایک بہن ہے جس کا نام جوہیکا بمرا ہے، جو ایک ٹیچر ہیں۔

بمرا نے کم عمری میں ہی کرکٹ کھیلنا شروع کر دیا تھا اور 2012 میں گجرات کرکٹ ٹیم میں شامل ہوئے تھے۔ انہوں نے 2013 میں ودربھ کے خلاف فرسٹ کلاس ڈیبیو کیا اور میچ میں 7 وکٹیں حاصل کیں۔ انہوں نے اسی سال ٹی 20 ڈیبیو بھی کیا اور اپنی متاثر کن باؤلنگ کارکردگی سے گجرات کو سید مشتاق علی ٹرافی جیتنے میں مدد کی۔

جسپریت سنگھ برما کی سوانح عمری۔

انہوں نے ممبئی انڈینز کی توجہ اپنی طرف مبذول کروائی ، جس نے انہیں 2013 میں انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے لئے سائن کیا تھا۔ انہوں نے اپنا آئی پی ایل ڈیبیو رائل چیلنجرز بنگلور کے خلاف کیا اور 32 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔

بمرا نے 2016 میں آسٹریلیا کے خلاف ون ڈے میچ میں بین الاقوامی ڈیبیو کیا تھا۔ انہوں نے 40 رنز دے کر 2 وکٹیں حاصل کیں اور اپنی رفتار اور درستگی سے سب کو متاثر کیا۔ انہوں نے اسی دورے میں اپنا ٹی 20 انٹرنیشنل ڈیبیو بھی کیا اور 23 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔ وہ ہندوستانی محدود اوورز کی ٹیم کے باقاعدہ رکن بن گئے اور خود کو دنیا کے بہترین ڈیتھ باؤلرز میں سے ایک کے طور پر قائم کیا۔

 انہوں نے 2018 میں جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیسٹ ڈیبیو بھی کیا اور سیریز میں 14 وکٹیں حاصل کیں۔ وہ ایک ہی کیلنڈر سال میں جنوبی افریقہ، انگلینڈ اور آسٹریلیا میں 5 وکٹیں حاصل کرنے والے پہلے ایشیائی بولر بن گئے۔ انہوں نے 2022 میں انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ میچ میں اسٹورٹ براڈ کی جانب سے ایک اوور میں 29 رنز بنا کر ٹیسٹ کرکٹ میں ایک ہی اوور میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا عالمی ریکارڈ قائم کیا تھا۔

بمرا نے اپنی شاندار باؤلنگ پرفارمنس کے لئے بہت سے اعزازات اور انعامات جیتے ہیں۔ انہوں نے بین الاقوامی کرکٹ کے تمام فارمیٹس میں 300 سے زائد وکٹیں حاصل کی ہیں اور آئی سی سی کی جانب سے ون ڈے اور ٹی 20 میں نمبر ون بولر کی حیثیت سے درجہ بندی کی گئی ہے۔ انہوں نے ممبئی انڈینز کے ساتھ چار آئی پی ایل ٹائٹل بھی جیتے ہیں اور ان کے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے کھلاڑی رہے ہیں۔

 انہیں آئی سی سی ون ڈے ٹیم آف دی ایئر (2017، 2018، 2019)، آئی سی سی ٹیسٹ ٹیم آف دی ایئر (2018)، پولی امریگر ایوارڈ برائے انٹرنیشنل کرکٹر آف دی ایئر (2018-19)، ارجن ایوارڈ (2020) اور وزڈن کرکٹرز المانک لیڈنگ کرکٹر ان دی ورلڈ (2021) سے نوازا جا چکا ہے۔

بمرا نے 15 مارچ 2021 کو گوا میں ماڈل اور ٹی وی پریزینٹر سنجنا گنیشن سے شادی کی تھی۔ ان کا ایک بیٹا ہے جس کا نام انگد جسپریت بمرا ہے ، جو 4 ستمبر 2023 کو پیدا ہوا تھا۔

جسپریت جسبیر سنگھ بمراہ کا خاندان

جسپریت جسبیر سنگھ بمراہ ہندوستانی کرکٹ کی تاریخ کے سب سے کامیاب فاسٹ بولرز میں سے ایک ہیں۔ انہوں نے کھیل کے تینوں فارمیٹس میں ہندوستان کے لئے کھیلا ہے اور ٢٠٠ سے زیادہ بین الاقوامی وکٹیں حاصل کی ہیں۔ لیکن اس کی کامیابی کے پیچھے کون لوگ ہیں؟ ان کے خاندان کے وہ کون سے ارکان ہیں جنہوں نے اس کے پورے سفر میں ان کا ساتھ دیا ہے؟

بمرا 6 دسمبر 1993 کو احمد آباد، گجرات میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کے والد جسبیر سنگھ بمرا ایک بزنس مین تھے جو کیمیکل فیکٹری کے مالک تھے۔ ان کی والدہ دلجیت کور بمراہ اسکول کی پرنسپل تھیں۔ بمرا کی ایک بڑی بہن جوہیکا بمرا ہے جو شادی شدہ ہے اور لندن میں رہتی ہے۔

بمرا نے اپنے والد کو اس وقت کھو دیا جب وہ صرف سات سال کے تھے۔ ان کی والدہ نے انہیں اور ان کی بہن کو اکیلے پالا اور ان کی تعلیم اور کیریئر کے لئے بہت سی قربانیاں دیں۔ انہوں نے بمرا کو کرکٹ کے لئے اپنے شوق کو آگے بڑھانے کی ترغیب دی اور جب وہ 14 سال کا تھا تو اسے کرکٹ اکیڈمی میں داخل کرایا۔

بمرا کی فیملی ہمیشہ ان کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کا ذریعہ رہی ہے۔ انہوں نے اکثر اپنی کامیابی کا سہرا اپنی ماں کو دیا ہے اور اپنی بہت سی کامیابیوں کو ان کے نام وقف کیا ہے۔ انہوں نے اپنی بہن کا بھی شکریہ ادا کیا ہے کہ وہ ان کی بہترین دوست اور معتمد ہیں۔

بمرا نے 15 مارچ 2021 کو گوا میں اسپورٹس پریزینٹر اور سابق ماڈل سنجنا گنیشن سے شادی کی تھی۔ جوڑے نے ایک نجی شادی کی تقریب کی تھی جس میں صرف قریبی خاندان اور دوست موجود تھے۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر اپنی شادی کا اعلان اس عنوان کے ساتھ کیا کہ “محبت، اگر وہ آپ کو قابل سمجھتی ہے تو، آپ کے راستے کی ہدایت کرتی ہے.”

بمرا کی فیملی اس بات کی بہترین مثال ہے کہ کس طرح محبت، حمایت اور سخت محنت کسی کو اپنے خوابوں کو پورا کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔ وہ اپنے بیٹے اور بھائی پر فخر کرتے ہیں اور اس کی مستقبل کی کوششوں کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں۔

جسپریت جسبیر سنگھ بمرا کی مجموعی مالیت

جسپریت جسبیر سنگھ بمراہ بھارت کے سب سے کامیاب اور مقبول کرکٹرز میں سے ایک ہیں۔ وہ اپنے منفرد بولنگ ایکشن اور تیز رفتار ی کے ساتھ یارکر فراہم کرنے کی صلاحیت کے لئے جانا جاتا ہے۔ وہ کھیل کے تمام فارمیٹس میں ہندوستانی قومی ٹیم کے لئے کھیل چکے ہیں اور انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) میں ممبئی انڈینز کے ایک اہم رکن رہے ہیں۔

بمرا نے اپنے کرکٹ کیریئر سے کافی شہرت اور خوش قسمتی کمائی ہے۔ popularnetworth.com کے مطابق 2021 میں ان کی دولت کا تخمینہ تقریبا 5 ملین ڈالر (37 کروڑ روپے) لگایا گیا ہے۔ ان کی آمدنی کے اہم ذرائع میں بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے ساتھ ان کا معاہدہ، ان کی آئی پی ایل تنخواہ اور ان کی توثیق شامل ہیں۔

بمرا کو بی سی سی آئی کے سالانہ کنٹریکٹ میں اے پلس کیٹیگری میں رکھا گیا ہے، جس کا مطلب ہے کہ انہیں سالانہ 7 کروڑ روپے ملتے ہیں۔ انہیں ہندوستان کے لئے ہر ٹیسٹ ، ون ڈے اور ٹی 20 میچ کے لئے بالترتیب 15 لاکھ ، 6 لاکھ اور 3 لاکھ روپے کی میچ فیس ملتی ہے۔ بمرا 2013 سے ممبئی انڈینز کے لئے کھیل رہے ہیں اور گزشتہ برسوں میں ان کی آئی پی ایل تنخواہ میں نمایاں اضافہ دیکھا گیا ہے۔ 2018 میں انہیں فرنچائز کی جانب سے 7 کروڑ روپے ادا کیے گئے تھے۔

بمرا مختلف برانڈز جیسے کلٹسپورٹ، ڈریم 11، ایسٹرولو، سیگرام کے رائل اسٹیگ، بواٹ اور نسان کی تشہیر سے بھی پیسہ کماتے ہیں۔ وہ ہر معاہدے کے لئے تقریبا 1-1.5 کروڑ روپے وصول کرتے ہیں۔ بمرا ایک پرتعیش طرز زندگی گزارتے ہیں اور ممبئی اور احمد آباد میں دو گھروں کے مالک ہیں۔ ان کے پاس ۶۰ لاکھ روپے مالیت کی بی ایم ڈبلیو ۵ سیریز سیڈان بھی ہے۔

جسپریت بمرا بلاشبہ ہندوستان کے امیر ترین اور باصلاحیت کرکٹرز میں سے ایک ہیں۔ انہوں نے مختصر وقت میں بہت کچھ حاصل کیا ہے اور ان کے سامنے ایک روشن مستقبل ہے۔

جسپریت جسبیر سنگھ بمرا کی تعلیم

جسپریت جسبیر سنگھ بمراہ ہندوستانی کرکٹ کی تاریخ کے سب سے کامیاب فاسٹ بولرز میں سے ایک ہیں۔ انہوں نے کھیل کے تینوں فارمیٹس میں ہندوستان کی نمائندگی کی ہے اور بہت سے ریکارڈ اور تعریف یں حاصل کی ہیں۔ لیکن کیا آپ ان کی تعلیم اور ابتدائی زندگی کے بارے میں جانتے ہیں؟

بمرا 6 دسمبر 1993 کو احمد آباد، گجرات میں ایک سکھ پنجابی گھرانے میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کے والد جسبیر سنگھ کا انتقال اس وقت ہوا جب وہ صرف 5 سال کے تھے۔ ان کی ماں دلجیت کور، جو ایک اسکول کی پرنسپل تھیں، نے اکیلے ہی ان کی پرورش کی۔ بمرا نے اپنی ابتدائی تعلیم احمد آباد کے تعمیر ہائی اسکول سے حاصل کی۔ وہ چھوٹی عمر سے ہی کرکٹ میں دلچسپی رکھتے تھے اور جب وہ 14 سال کے تھے تو انہوں نے اسے کیریئر کے طور پر اپنانے کا فیصلہ کیا۔

انہوں نے 2012 میں گجرات انڈر 19 ٹیم کے لئے باؤلر کی حیثیت سے کھیلنا شروع کیا۔ انہوں نے 2013 میں گجرات کے لئے فرسٹ کلاس ڈیبیو کیا اور اپنے منفرد بولنگ ایکشن اور یارکر باؤلنگ کی صلاحیت سے سب کو متاثر کیا۔ انہوں نے اسی سال ٹی 20 ڈیبیو بھی کیا اور اپنی شاندار کارکردگی سے گجرات کو سید مشتاق علی ٹرافی جیتنے میں مدد کی۔

انہوں نے ممبئی انڈینز کی توجہ اپنی طرف مبذول کروائی ، جس نے انہیں 2013 میں انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے لئے منتخب کیا تھا۔ انہوں نے اپنا آئی پی ایل ڈیبیو رائل چیلنجرز بنگلور کے خلاف کیا اور 32 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔ تب سے وہ ممبئی انڈینز کے لئے ایک اہم کھلاڑی رہے ہیں اور ان کے ساتھ پانچ آئی پی ایل ٹائٹل جیت چکے ہیں۔

انہوں نے ٢٠١٦ میں ہندوستان کے لئے اپنا بین الاقوامی ڈیبیو کیا اور تمام فارمیٹس میں ٹیم کے باقاعدہ رکن بن گئے۔ انہوں نے ہندوستان کے لئے 300 سے زیادہ وکٹیں حاصل کی ہیں اور آئی سی سی کی طرف سے ون ڈے اور ٹی 20 میں نمبر ایک بولر کے طور پر درجہ بندی کی گئی ہے۔ انہوں نے آسٹریلیا اور انگلینڈ میں ہندوستان کی تاریخی ٹیسٹ سیریز جیتنے میں بھی اہم کردار ادا کیا ہے۔

بمرا نہ صرف ایک عظیم کرکٹر ہیں بلکہ ایک محبت کرنے والے شوہر اور والد بھی ہیں۔ انہوں نے مارچ 2021 میں ماڈل اور ٹی وی پریزینٹر سنجنا گنیشن سے شادی کی تھی۔ انہوں نے ستمبر 2023 میں اپنے بیٹے انگد جسپریت بمرا کا استقبال کیا تھا۔

بمرا بہت سے نوجوان کرکٹرز اور مداحوں کے لئے ایک تحریک ہیں جو ان کے ٹیلنٹ ، سخت محنت اور عاجز شخصیت کی تعریف کرتے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں