بابر اعظم کی سوانح عمری

بابر اعظم کی سوانح عمری: بابر اعظم کا پورا نام محمد بابرعظم ہے. ان کی پیدائش 15 اکتوبر 1994 میں ہوئی ہے. بابر اعظم ایک پاکستانی کرکٹ کھلاڑی ہیں جو اس وقت پاکستان کے تمام فارمیٹس میں بطور کپتان کام کر رہے ہیں. اس وقت محمد بابر اعظم دنیا کے بہترین کرکٹ بلے بازوں میں شمار ہوتے ہیں. اگر پاکستان کی سپر لیگ کی بات کی جائے تو وہ پیشاور زلمی کی طرف سے کھیلتے ہیں, اور پاکستان کی گھریلو کرکٹ میں سینٹرل پنجاب کے کپتان ہیں.

اپ کو یہ سن کر حیرت ہوگی کہ بابر اعظم اپریل 2021 میں ایک روزہ انٹرنیشنل میچوں میں نمبر ون کھلاڑی بن گئے تھے. بابر اعظم نے 2012 میں ائی سی سی کی انڈر 19 کرکٹ ولڈ کپ میں پاکستان کی طرف سے کپتانی کی تھی. بابر اعظم ون ڈے انٹرنیشنلز میں تیز ترین ایک ہزار رنز بنانے والے اور مشترکہ طور پر پہلے تیز ترین 2 ہزار رنز بنانے والے اور اس کے ساتھ ساتھ تین ہزار رنز بنانے والے دنیا کے دوسرے بلے باز ہیں جو اپنے اپ میں ایک بہت بڑی بات ہے.

بابر اعظم کی سوانح عمری

بابر اعظم دنیا کے واحد بیٹسمین ہیں جنہوں نے 25 ون ڈے اننگز میں سب سے زیادہ رنز بنائے اس کے علاوہ ایک روزہ میچز کی سیریز میں بھی سب سے زیادہ رنز بابر اعظم کے نام ہیں. بابر اعظم اس وقت پوری دنیا کے کرکٹ پر راج کر رہے ہیں. ون ڈے انٹرنیشنلز میں پہلے نمبر کے کھلاڑی بیٹس مین کے طور پر وہ ٹیسٹ کرکٹ میں بھی دوسرے نمبر کے کھلاڑی بیٹسمین کے طور پر ہیں.

بابر اعظم کی ابتدائی زندگی

 بابر اعظم پنجاب پاکستان کے لاہور علاقے کے ایک مسلمان خاندان سے تعلق رکھتے ہیں. ان کا جنم 15 اکتوبر 1994 کو ہوا تھا. وہ لاہور میں پلے بڑے اور وہیں سے اپنے ڈومیسٹک کرکٹ کیریئر کا اغاز بھی کیا تھا.

 بابراعظم کا ابتدائی کرکٹ کیریئر

مئی 2015 میں زمبابوے کے خلاف کھیلی گئی سیریز میں بابراعظم کو پہلی بار ون ڈے ٹیم میں شامل کیا گیا تھا. بابر اعظم نے 31 مئی کو تیسرے ون ڈے میں اپنی زندگی کے پہلے میں اس کو کھیلا تھا اور اس میچ میں انہوں نے زبردست اننگز کھیل کر 60 گیندوں میں 54 رنز بنائے تھے.

بابر اعظم کی اس شاندار اننگز کی وجہ سے ان کو سری لنکا کے خلاف سیریز میں منتخب کیا گیا اور اس سیریز میں کھیلے جانے والے ٹیسٹ اور ون ڈے دونوں ٹیموں میں ان کو جگہ  ملی.  اس سیریز میں ٹیسٹ میچ میں تو ان کو موقع نہیں ملا لیکن ون ڈے سیریز کھیلنے کے لیے ان کو منتخب کیا گیا اور تقریبا دو میچز میں وہ کھیلے. اس سیریز میں بابر اعظم نے صرف 37 رنز سکور کیے تھے.

 اس کے بعد ستمبر 2015 میں پاکستان بمقابلہ زمبابوے کی سیریز جو کہ ایک ونڈے سیریز تھی ٹیم میں شامل کیا گیا لیکن اس سیریز میں بھی ان کو کھیلنے کا موقع نہ مل سکا. اپ کو یاد ہوگا یہ سیریز پاکستان نے ایک دو سے جیت لی تھی. اسی سال اکتوبر میں انہیں بغیر کوئی ٹیسٹ کھلائے ٹیسٹ ٹیم سے باہر کیا گیا تھا.

 لیکن انگلینڈ کے خلاف ہونے والی سیریز میں ان کو ون ڈے ٹیم کا حصہ برقرار رکھا گیا. اس سیریز کے پہلے میچ میں بابرعظم نے 62 گیندوں میں 62 رنز بنائے اور ان کی وجہ سے وہ پاکستان نے میچ جیت لیا. اس کے بعد ہونے والے تین میچوں میں بابر اعظم نے تقریبا 70 رنز سکور  کیے۔ بابر اعظم نے اس سیریز میں 46.33 کی اوسط سے 139 رن بنائے تھے۔

2016 کی جنوری میں نیوزی لینڈ کا دورہ پاکستان نے کیا اور بابر اعظم نے پہلے ون ڈے میں کل 76 گیندوں پر 62 ٹرمپ بنائے اور اس میچ کو پاکستان 70 رنز سے ہار گیا۔ دوسرے ون ڈے میں بارش نے اپنا فعل دکھا کر پورے میچ کو ہونے نہیں دیا، لیکن تیسرے ون ڈے میں بابر اعظم نے 77 گیندوں پر شاندار 83 رن بنائے اور پاکستان میچ اور سیریز دونوں ہار گیا۔ اس سیریز میں بابراعظم کی خوب تعریف ہوئی۔

اپ کو یاد رہے کہ اس سیریز کے دو ونڈے میں بابر اعظم نے 72 اشاریہ پانچ زیرو کی اوسط سے کل دو اننگز میں تقریبا 175 رنز سکور کیے جو ایک نمایاں کارکردگی تھی۔ جولائی میں انگلینڈ کے خلاف پانچ ایک روزہ میچوں کی سیریز میں بابرعظم نے کل پانچ میچوں میں بیٹنگ کی اور صرف 152 رنز سکور کیے۔ اس کے علاوہ پاکستان نے ائرلینڈ کے ساتھ بھی دو ونڈو دو ون ڈے میچوں کی سیریز کھیلی تھی۔ اس سیریز میں بابراعظم نے پہلے میچ میں تقریبا 29 رن بنائے لیکن دوسرا میچ بارش کی وجہ سے نہ کھیل سکے۔ اس سیریز کو پاکستان نے جیت لیا۔

بابر اعظم کا خاندان

 بابر اعظم کے والد کا نام طاہر اعظم ہے جو ایک بزنس مین ہے۔ اگر بابرعظم کی والدہ کی بات کی جائے تو ان کا نام فوزیہ اعظم ہے۔ بابر اعظم کے دو بھائی ہیں ایک بھائی کا نام محمد اعظم اور دوسرے بھائی کا نام اظہر اعظم ہے۔ بابرعظم کے خاندان میں کھیلوں کو لے کر دلچسپی کچھ زیادہ ہے۔

 بابر اعظم کے والد اور بھائی دونوں کو کرکٹ کھیلنے کا بہت شوق تھا۔ بابر اعظم نے اپنی ابتدائی تعلیم لاہور کے ایک مقامی سکول سے حاصل کی اس کے بعد وہ وحی کے گورنمنٹ کالج اف کامرس میں داخل ہوئے اور اپنی پڑھائی کو اگے بڑھایا۔ کالج سے بی کام کی ڈگری حاصل کرنے کے بعد بابر اعظم نے کرکٹ کی طرف توجہ دینی شروع کی۔

 بابرعظم نے اپنے کرکٹ کیریئر کا اغاز تقریبا 2010 کے اس پاس میں کیا تھا اور محنت کرتے کرتے تقریبا پانچ سال کے بعد یعنی 2015 میں پاکستان کی قومی کرکٹ ٹیم کے لیے منتخب ہوئے۔ وہ اتنے محنتی تھے اور اپنے ملک کے لیے بہت سے اعزاز حاصل کیے اس وقت وہ ٹیسٹ میچز کے فارمیٹ میں پاکستان کی طرف سے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں۔

 اس کے علاوہ بابر اعظم نے ٹی ٹونٹی فارمیٹ میں بھی اپنے جھنڈے گاڑے اور پاکستان کی طرف سے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی بن گئے۔ بابر اعظم کی کامیابی کے پیچھے ان کے خاندان کا ایک اہم رول ہے۔ بابر اعظم کے والد اور ان کے بھائی نے ان کی خوب حوصلہ افزائی کی اور ان کی تربیت میں ان کا بہت ساتھ دیا۔

اپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ بابر اعظم کے والد طاہر اعظم ایک سابق پاکستانی کرکٹر ہیں جو پاکستان کی قومی ٹیم میں کھیل چکے ہیں۔ ان کے والد کے علاوہ ان کے بھائی محمد اعظم اور اظہر اعظم بھی کرکٹ کھیلتے ہیں۔ اب رہی بات ان کی والدہ فوزیہ اعظم کی تو وہ ایک گھریلو خاتون ہیں جو اس وقت بھی اپنی بیٹی کی کامیابی میں ایک اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔

 بابر اعظم کا خاندان ایک مثالی خاندان ہے جو ایک متوسط خاندان ہونے کے باوجود اپنی محنت کے بلبوتے پر اپنے ایک خون ہار بیٹے کو اچھی تربیت دے کر پاکستان کا فخر بنایا۔ بابر اعظم نے محنت کر کے اپنے خاندان اور پاکستان کا نام روشن کیا۔

بابر اعظم کی بیوی

 بابر اعظم کی بیوی کا نام منال اعظم ہے اور وہ بھی لاہور سے ہیں اگر ان کے پیشے کی بات کریں تو وہ ایک مشہور ڈیزائنر ہیں ان کی شادی بابر اعظم کے ساتھ 2003 میں ہوئی تھی۔ منال اعظم ایک خوبصورت اور ذہین خاتون ہے جو بابر اعظم کی کامیابی میں ان کا ساتھ شانہ بشانہ دیتی رہتی ہیں۔

بابر اعظم اور منال اعظم کی شادی لاہور میں ایک بڑی تقریب میں ہوئی تھی جن میں بابر اعظم اور منال اعظم کے خاندان کے لوگ اور ان کے دوست ہیں بھی شرکت کی تھی۔ منارا اعظم ایک مشہور ڈیزائنر ہیں اور وہ ایک برانڈ کی مالک بھی ہیں۔ 

بابر اعظم کی  تاریخ پیدائش

 بابر اعظم کی تاریخ پیدائش 15 اکتوبر 1994 ہے۔ 

بابر اعظم کے کل میچز

  • ٹیسٹ: 47 میچز، 2,806 رنز، 5 سنچریاں، 14 نصف سنچریاں، اوسط 45.95
  • ایک روزہ: 100 میچز، 4,944 رنز، 19 سنچریاں، 26 نصف سنچریاں، اوسط 59.51
  • ٹی ٹوئنٹی: 60 میچز، 2,614 رنز، 6 سنچریاں، 11 نصف سنچریاں، اوسط 42.44

بابرعظم کے اعزازات

 بابر اعظم نے بہت اعزازات اپنے نام کیے ہیں سارے تو یہاں پہ بتا نہیں سکتے ہیں لیکن میں کچھ اعزازات کی لسٹ نیچے درج کر رہا ہوں۔

  • 2023 میں کرکٹ کے لیے پاکستان کا سب سے بڑا اعزاز، صدارتی تمغہ امتیاز
  • 2022 میں ایشیا کرکٹ کونسل (ACC) کا بہترین کھلاڑی
  • 2021 میں ایشیا کرکٹ کونسل (ACC) کا بہترین بلے باز
  • 2021 میں کرکٹ کے لیے پاکستان کا دوسرا بڑا اعزاز، پرائیڈ آف پرفارمنس
  • 2020 میں ایشیا کرکٹ کونسل (ACC) کا بہترین ٹیسٹ بلے باز
  • 2019 میں ایشیا کرکٹ کونسل (ACC) کا بہترین بلے باز
  • 2018 میں ایشیا کرکٹ کونسل (ACC) کا بہترین ٹی ٹوئنٹی بلے باز
WhatsApp Group Join Now
Telegram Group Join Now
Instagram Group Join Now

اپنا تبصرہ بھیجیں