Shahrukh khan

شاہ رخ خان، دیپیکا پڈوکون، جان ابراہم اور سدھارتھ آنند کے ساتھ پٹھان آفیشل ٹریلر 2023 جاری

تو انتظار ختم، فلم پٹھان کا آفیشل ٹریلر جاری کر دیا گیا، جی ہاں آپ نے صحیح سنا۔ کئی دنوں سے فلم پٹھان کئی مسائل میں گھری ہوئی تھی، آپ بخوبی جانتے ہیں کہ بجرنگ دل والوں نے فلم پٹھان میں شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون کے گانے پر کافی اعتراضات اٹھائے تھے جس کی وجہ سے اسے دوبارہ سنسر کے پاس بھیج دیا گیا تھا۔

پٹھان آفیشل ٹریلر

تو انتظار ختم ہوا اور یش راج فلمز نے شاہ رخ خان، دیپیکا پڈوکون اور جان ابراہیم کی اداکاری والی پٹھان کا ٹریلر جاری کر دیا ہے۔ پٹھان آفیشل ٹریلر دیکھیں اور محسوس کریں کہ اس میں ہمارے لیے کیا کچھ ہے۔

ایک اہم بات جو میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں وہ یہ ہے کہ بالی ووڈ کو پٹھان فلم سے کافی امیدیں ہیں، کیونکہ آپ بخوبی جانتے ہیں کہ بالی ووڈ کی کوئی بھی فلم بلاک بسٹر نہیں بن رہی، جس کی وجہ سے بالی ووڈ پیسہ کمانے کے معاملے میں ساؤتھ فلم انڈسٹری ہے۔ بہت پیچھے ہیں۔

پٹھان آفیشل ٹریلر

پٹھان آفیشل ٹریلر

تو پٹھان کا آفیشل ٹریلر بالی ووڈ کے لیے ایک بڑی امید لے کر آیا ہے کہ شاید شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون کی اداکاری کی وجہ سے یہ فلم بلاک بسٹر سے زیادہ کمائے گی۔ ہماری نیک تمنائیں پٹھان فلم کے ٹریلر کے ساتھ ہیں جو لوگ اسے پسند کرتے ہیں۔

اب دیکھنا یہ ہے کہ پٹھان فلم کا ٹریلر دیکھنے کے بعد بجرنگ دل اور شیو سینا جیسے دیگر گڈو کیا کہیں گے، کیا بجرنگ دل اس فلم کو گرین سگنل دے گی، اگر ایسا ہوا تو یہ بالی ووڈ اور شاہ رخ خان کے لیے یقیناً اچھی خبر ہو گی۔ سکون بھی ملے گا سانس لیں گے۔

ہمیں امید ہے کہ اب پٹھان فلم کے آفیشل ٹریلر سے بالی ووڈ کے اچھے دن آئیں گے، اس لیے اس خواہش کے ساتھ ہم آپ کو الوداع کہتے ہیں اور یہاں پٹھان فلم کا آفیشل ٹریلر دیکھنے کے بعد نیچے کمنٹ باکس میں ہمیں بتائیں کہ آپ کو یہ کیسا لگا۔ شکریہ

شاہ رخ خان، دیپیکا پڈوکون، جان ابراہم اور سدھارتھ آنند کے ساتھ پٹھان آفیشل ٹریلر 2023 جاری” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں