شاہ رخ خان کی پٹھان ریلیز سے پہلے ہی بلاک بسٹر، کے جی ایف 2 کو پیچھے چھوڑ دیا۔

پچھلی بار جب شاہ رخ خان کی فلم زیرو ریلیز ہوئی تھی تو اس کے ساتھ KGF نامی کنڑ فلم بھی ریلیز ہوئی تھی۔ کسی نے نہیں سوچا تھا کہ جی ایف زیرو کو ہرائے گا۔

دوستو، سب جانتے ہیں کہ اس وقت کے جی ایف 1 بلاک بسٹر اور زیرو واقعی زیرو تھا، شاہ رخ خان بری طرح فلاپ ثابت ہوئے۔ لیکن کنگ خان کا وقت واپس آگیا، ہاں آپ نے صحیح سنا، شاہ رخ خان کی واپسی وہ بھی دھوم مچانے کے ساتھ۔

پٹھان آفیشل ٹریلر
پٹھان آفیشل ٹریلر

دراصل ہوا یہ ہے کہ شاہ رخ خان کی فلم پٹھان کی ایڈوانس بکنگ پوری دنیا میں جاری ہے اور فلم ابھی ریلیز بھی نہیں ہوئی تھی کہ اس نے کیئے فٹو کے پورے کلیکشن کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔ جرمنی میں یہ تعداد کافی بڑھ گئی ہے۔

اس وقت شاہ رخ خان کا کریز دیکھ کر بھارت میں شاہ رخ خان کے مداح ان کا انتظار کر رہے ہیں لیکن دنیا بھر میں شاہ رخ خان کی واپسی کو سراہا جا رہا ہے۔ جس طرح سے شاہ رخ خان کی واپسی ہوئی ہے، وزیر اعظم نریندر مودی کو اپنے بی جے پی کارکنوں کو فلم کی مخالفت بند کرنے کی ہدایت کرنی پڑی۔

آج تک کی ایک رپورٹ کے مطابق پٹھان فلم نے ایڈوانس بکنگ کے دوران ہی یہ نمبر حاصل کیا ہے کیونکہ آپ اچھی طرح جانتے ہیں کہ یہ فلم 25 جنوری کو ریلیز ہونے جارہی ہے اور 20 جنوری سے پہلے ہی یہ بلاک بسٹر بن چکی ہے۔

پٹھان کے بارے میں چند باتیں

پٹھان ایک جاسوس تھرلر فلم ہے جس کی ہدایت کاری سدھارتھ آنند نے کی ہے۔ سدھارتھ آنند بہت بڑے ہدایت کار ہیں، اس فلم میں شاہ رخ خان کے علاوہ دیپیکا پڈوکون اور جان ابراہیم بھی کام کر رہے ہیں اور یہ 25 جنوری کو سینما گھروں پر آرہی ہے۔

WhatsApp Group Join Now
Telegram Group Join Now
Instagram Group Join Now

اپنا تبصرہ بھیجیں